Welcome! Wink! Wink!


Saturday, 1 December 2012

Merawat Luka Di Hati..

malam ni malam yang sedih buat aku.. mungkin ni lah yang orang cakap bertepuk sebelah tangan..
sakit...
pedih..
perit..
semua jadi satu..
menyemai perasaan 'itu' pada orang yang tidak mengenali kita sangat  memeritkan..
tak dapat ditahan rasa sakit di hati..

aku lupa..
lelaki yang baik..
untuk perempuan yang baik..

aku sedar..
itu adalah petunjuk ALLAH..
tandanya dia bukan untuk aku..
dia bukan imam aku..
dia bukan bidadara untuk aku..
dia bukan pemimpin aku ke Jannah Allah..

Tabahlah wahai hati...
pasti ada yang terbaik untuk aku nanti..
hanya Allah yang mengetahui..

Wednesday, 18 July 2012

SAKIT HATI!!!





SAKIT NYA HATI!!!!
geram!!! geram!!!
tak  sangka  sungguh  namanya  budak  lepasan  SEKOLAH  AGAMA!!!
SEKOLAH  AGAMA  TAU!!!
tapi  perangai....... hurmm....  nauzubillah!!!!
kutuk  bapak  sedara  sendiri  pulak  tu!!
ehh!!! HELLO!!!
CIK  NUR  SYAFIKAH  ZAINOL a.k.a  IEKA  SYAFIQA IEKAZ!!!
dekat  sekolah  agama  tu  ustazah  kau  tak  ajar  ke  dosa  pahala  MENGUMPAT  bapak  sendiri??
tak  tau  ke  kalau  bapak  kau  takde  siape  yang  akan  jadi  wali  nanti  kalau  bukan  BAPAK  SEDARA  YANG  KAU  KUTUK  NI??
tak  faham  ke??
ke  masa  ustazah  tu  ajar  kau  sibuk  buat  benda  lain...
tau  la  pandai...
masuk  MATRIKULASI!!
tapi  buat  ape  kalau  masuk  pun  sampai  DUA  TAHUN??
yang  nak  pergi  canang  kat  FB  tu  buat  apa??
nak  malukan  orang  ke??
malukan  family  sendiri??
nak  bagitau  semua  orang  yang  kau  umpat  bapak  sedara  kau??
macam  tu??
ustazah  kat  sekolah  tu  ajar  ke  apa  hukumnya  sebarkan  cerita  and  aibkan  orang??
ke  nak  aku  yang  explain  satu-persatu??

huhhh!!!
tak  sangka...
sembahyang  cukup  lima  rakaat..
tak  pernah  tinggal  walau  satu  pun...
tapi  kalau  luar  aje  elok dalam  perangai  hantu...
TAK  GUNA  jugak!!
harap  muka  aje  alim...
tapi  perangai  tak  semenggah!!