Welcome! Wink! Wink!


Tuesday 9 July 2013

Salam Ramadhan

Dah  lama  tak  update  or  sesi  meluah  perasaan  kat  sini..  Seriously  sangat  lah  sibuk!  Macam  menteri pun  ada!

Barulah  aku  faham  dan  MENGERTI  kenapa  ramai  yang  keluar  matrik..

Alasan : TAK  TAHAN!

Dan  alasan  tu  betul!  Sebab?  Matrik  ni  kerje  banyak  sangat!  Assigment  harus  buat!  At  the  same  time  tutor  kene  kejar  and  update!  Lab  report  tiap  minggu!  Tu  akademik!

Tak  masuk  lagi  aktiviti  kolej!  Ade  ke  masa  nak  study?  Aku  fikir  time  buat  tutor  or  assigment  tu  la  study  aku!

Serius  tak  sempat!  Banyak  sangat  kerja!  Aku  cuma  harap  tak  lah  mereng  otak  nanti  sebab  STRESS!

AND!





Ni  la  kali  pertama  aku  sambut  puasa  jauh dengan  family!  Sedih  sangat!  Hari  pertama  sahur  tu  ingat  nak  la  sahur  sekali  dengan  family  tapi  aku  rasa  KMJ  ni  kejam  pun  ada!  huh!  Tak  tau  ke  ramai  budak  homesick  kat  sini!

Apa-apa  pun  think  positive  je  la..  Mungkin  ada  hikmah..

Dan  satu  lagi..  Aku  dapat  berita  gembira  petang  tadi  bila  bukak  e-mail!

Tak  sangka  pulak  manuskrip  e-novel  aku  dah  lepas  tahap  penilaian! Ya  Allah1  sukanya!  Rezeki  Ramadhhan  agaknya...  Harap  sangat  keluar lah versi  cetak... 

Menulis  sekadar  suka-suka.. Menguji  sejauh  mana  bakat  aku...  Alhamdulillah  ada  jugak  orang  yang  nampak..  Mama  tau  lah  pasal  ni.  Abah?  Of  course  tak!  Aku  tak  bagitau! Sebab?  mesti  kena  marah  punyalah!  Dia  tak  suka  aku  campur  aduk  dengan  study...

Tapi  apa  boleh  buat?  Dah  minat  kan?

No comments :

Post a Comment