Welcome! Wink! Wink!


Friday, 17 May 2013

10 seconds ago..

Baru je tadi on FB.. Tengok BFF ada yang dapat UPU... Untungnya korang!!!! Tapi kena ingatlah, rezeki masing-masing. Lain orang lainlah arah tuju hidup dia. Kan? Ayat nak positifkan diri ni! Huhuhu...




Syukurlah dekat diorang sebab Allah dah makbulkan impian dan doa diorang. Abah ada cakap tak semestinya tempat belajar or gred result SPM tu dah tentukan  sama ada kita berjaya lagi 10 tahun or 20 tahu akan datang? Yang penting USAHA SAMPAI MATI! haha... Betul apa? Sentiasa usaha dan jangan terlalu  mengharap Allah akan makbulkan apa yang kita nak.. 

Usaha - Doa - Tawakal = Hasilnya!!






Yup!! Jangan give up! Follow the way that has been created by Allah. He is our guidance. Make your faith strong enough!

No comments :

Post a Comment